Jultider!

Herregud 3 veckor kvar till jul, kan inte förstå det..
första advent var ju en flopp måste jag få säga iaf  vad gäller julskyltningen  i sävar, nästan pinsamt och korven såg konstig ut.
men gratis mat på ICA var det iallafall.
 jag och Isabelle skulle hem till mig efter all gratismat och baka pepparkakor men sen så märkte jag en finstilt liten text "uttages ur kyl 3-4 timmar före användning", så det sket sig.

Familjen ligger nu på thailands playa och har det gott med paraply drinkar mendan jag sitter nästan så högt upp som det är möjligt på världskartan.. lite orättvist tycker jag. och inte får vi ha en riktigt vinter heller.. börjar likna lite 08 vinter här uppe i norr faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0