KladdKaka

i går kväll var jag hos syrran och åt middag med mormor och morfar, pizza  och det var gott som bara den.
sen kl 8 började Idol och vi var tvugna att se finalen och som tur var hade jag vin, annars vet jag inte om jag pallat att se det :P
det var btw skit väder i går när jag skulle gå hem vi 11.. spö regn, woho!
men jag njöt av min promenad  och lyssnade på Rainy monday på repeat hela vägen hem hehe..

I dag klev jag upp 15:30 och åt middag, nu väntar jag på att markus ska komma och jag har en kladdkaka i ugnen, vet inte riktigt hur lyckad den kommer bli för våran elvisp har nämligen gått sönder så vad vispade hela smeten för hand..


Kommentarer
Postat av: Sandra

15.30..? Då äre ju nästan dax att gå isäng igen :-)
Här dricker ja vin igen då ja måste lugna ner mig lite efter vår maxiincident då S sprang iväg och de tog flera minuter innan vi hittade honom gömt under en klädsällning lekandes tittut.
Gus ja är fortfarnade skakis...

2007-12-08 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0