I Morgon

I morgon är allt över.. Thank god!
skolan är ute ur mitt liv i ca 10 veckor, toppen!!!

Festa i morgon kväll så klart.. kommer bli roligt..
även festa på torsdag med min älskade "Syskon"

på söndag drar jag till Gotland.. skönt att komma bort en vecka faktiskt..

Längtar efter sol och bad galet mycket..


Elin,Isabelle,Sara och nån kille var förbi tidigare..men jag var så trött och osocial så jag gjorde nog inget vidare intryck haha.

Sitter och lyssnar på musik nu och bara chillar..
funderar på att dricka te som alla andra kvällar

Ciao!image5

Kommentarer
Postat av: Isabellelele

haha Nicole.. jag har ångest i förväg över att du åker på söndag

2007-06-12 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0