April..

Nu var vi då inne på en ny månad, sommaren kommer bara närmare, skönt!
Påsklovet var rätt lugnt, tror inte jag gjorde något speciellt.. spelat guitar hero som en tok!!! :)
Åker till pappa över valborg.. tisdag - Söndag, känns kul faktiskt.. Per kom nyss hem från utlandet, jag bad honom köpa med sig en souvenir hem till mig, hade typ förväntat mig en trä elefant eller liknande, fick en DYR parfym som luktar Jävligt gott och ett snuskförkläde med tuttar, muff och allt hahaha.. roligt värre.

image15

Hade Tema dag på skolan i dag, dom visade film och improvisations teater hur bra som helst.
På lördag ska jag till Ailin och festa i deras ny renoverade lägenhet :P och kolla på deras dobberman valp.
Hoppas att jag även får umgås med Isabelle i helgen.


GLADA NYHETER: Jag fick jobbet i Norge, SJU veckor, hör och häpna!
kommer få galet mycket hemlängtan.. och så har jag även planerat att åka och hälsa på Isabelle i Israel under höstlovet, kommer att bli ett händelserikt år.


Nä nu ska jag spela lite Nintendo wii med Per, han har köpt ett nytt boxnings spel..

A Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0