Stockholm, here i come.

Ja då var det snart  valborg då, fester överallt, glada människor, krossade hjärtan och en jävla massa alkohol runt om i sverige. fisktastiskt! Själv drar jag till pappa i kväll och kommer inte hem förän på söndag. FETT SKÖNT!
komma bort från trånga jävla umeå, är less..

klippte mig fan i går, kort blev det också, men känns skönt såhär inför sommaren faktiskt.


Fan halbanan snart. nervöst! men skoj :)
Norge är inte heller så långt borta, nice.

Dessutom är jag och Isabelle näst intill grannar numera,hoho. kan inte bli bättre.

Isabelle om du läser det här 086398221, du vet vad det är!

going to miss you. puss!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

;( jag kommer sakna dig till tusen! ha det bäst där borta så hörs vi snart!!! puss babe

2008-04-29 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0