21/12 - 08

Var på bio igår med Thomas och Sara vi såg "The day the earth stod still" trodde att det skulle vara lite spänning i filmen men knappt. den hade dock ett bra budskap, men det var ungefär allt.  hm, kom sedan hem till Thomas och satte igång en film "slither" det skulle föreställa en rysare, men jag skrattade mest, så oseriös!

Nu börjar jag känna lite julstämmning faktiskt, bara några dagar kvar. Det är första julen på väldigt många år som jag inte har en pojkvän. känns väldigt ensamt och trist. råkade se en musik video på MTV, texten fick mig att tänka på alla som inte har någon speciell att fira jul med..



I sing now, for all of you With no one to hold on to
For all the broken hearts out there Waiting for someone to be near

Kommentarer
Postat av: Isabelle

åh neverstore, dom är så bra!

2008-12-21 @ 23:35:52
Postat av: Anonym

Put your ass on the bus and come home!

2008-12-22 @ 08:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0