A sucker for romance

försöker plugga, men jag känner verkligen inte för det.. prov i morgon.. vet inte ens vilket ämne det tillhör.. har varit hemma i 2 dagar nu och klättar efter väggarna, är sjukt rastlös och behöver desperat lite socialt umgänge. har varit utanför huset 1 gång på de här två dagarna haha, har typ ingen tidsuppfattning heller, tacka människorna för att ha skapat klockan!
i morgon har jag idrott första lektionen, inte ett speciellt roligt sätt att börja dagen, men jag kanske lyckas bränns lite kalorier innan all julmat ska ner. sen så ska vi se film två lektioner, minns inte vilken, men vet att den är bra, och till sist har vi prov.
Har längtat läge efter lovet men nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med i typ 3 veckor. kommer nästan hinna sakna skolan?! nä det var nog dagens lögn.

Nä nu återstår lite pluggande i kväll och Titanic går på tv. låter nördigt jag vet, men jag är en sucker för
kärleks filmer.. MYS!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Ryck upp dig nu och sätt dig på bussen och kom hit!

2008-12-17 @ 09:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0