Alla bara reser bort

det var riktigt trevligt igår .. god mat och bra sällskap.. x3m var ungefär lika spännande som vanligt, fast sämre, förstår ni?!
Fick en natt till med Erik, det känns bra. han åker i morgon tidigt.
Kommer sakna att ha någon bredvid mig när jag vaknar upp, det är ju bara för mysigt. kommer bli en kall ensam vinter haha.
Fan Isabelle kom hem så att jag kan vakna upp med dig!


Ikväll ska jag Till Sara S, känner alldeles för många saror. vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir nog trevligt.
I morgon ska jag till Innertavle igen, och fortsätta plugga. har spenderat nästan all min tid där senaste veckorna.
Jag och Emma = Plugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0