Öl & Mat, kan inte bli bättre.

ska snart ta bussen till stan, ut och käka med sara och sara :) ska bli gott med en kall öl. mmm!
hungrig är jag också, inte ätit något i dag. Isabelle kommer snart hem, då kanske livet blir som vanligt igen.
Vill desperat ha lov nu så att jag kan tagga om och köra hårt efter jul. bara en termin kvar.
avslutning i morgon, vill fan inte ens se mina betyg.
ska till farmor och farfar på fredag och käka middag, tror att det kommer vara fler där? blir trevligt iaf, efter det drar jag till Thomas som vanligt, spenderar alla mina helger där hehe.. på lördag kanske jag ska umgås med en viss person, jag hoppas på det iaf.


pff, herrå.


P.S. Jag älskar dig pappa

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jaaa, vi borde verkligen se Coldplay! det har vi ju velat jättelänge. fan vad mäktigt det skulle vara!! när kommer dom till sverige?

2008-12-18 @ 00:18:35
Postat av: Sandra

Men du, visst kommer du ihåg att du erbjöd dig so barnvakt på lördag em..?

Nu vet ja inte hur lång tid de tar att få upp väggen, men jag åker på jobbet 14.30...

2008-12-18 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0