Snart ett nytt år

Sitter i Thomas lägenhet och är lite smått uttråkad, Luther har varit här med mig ikväll och chillat.. trevligt som alltid.
I morgon är det nyårsafton, shit! tiden går otroligt fort, är glad att det här året snart tar slut. det har sugit. vill ha ett nytt nu som förhoppningsvis ska bli bra rakt  igenom :P  Vet inte riktigt hur morgondagen ser ut, men jag hoppas att Sara,Sara,Emma och Emma vill spendera den med mig.. mycket alkohol ska det iaf bli. särskillt redbull vodka, one of my favourites.
har dessutom köpt nya kläder, men det var inte direkt ovanligt, det är min drog. Längtar iaf till i morgon. Bara Isabelle som fattas, men hon har det bra med sin boy i Egypten istället, inte helt fel.. men jag vet att hennes plats är vid min sida HAHA.
Now and forever! miss you darling


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0