Two weeks and we caught on fire

skolan i dag var enbart dryg, som vanligt.. Thomas kom och hämtade mig halv 4, vi åkte och käkade på McDonalds och gick sen in på Ford och kollade på bilar.. hann bara komma hem till Thomas så bestämde vi oss för att åka till Jysk och titta runt lite, fanns inte så mycket att se, så vi drog till Ica Maxi, shoppade julklappar.. Thomas har redan fått sin och jag har köpt julklappar till Isabelle också.. 6 st blev det.. Nu har du något att se fram emot när du kommer hem Pissa :P
Känns skönt att ha det gjort.. bara syskonen kvar nu.

Sv Tal i morgon, börjar få panik nu.. orkar verkligen inte, vill inte heller..
Jul snart.  TACK


Jag tror att jag saknar dig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0