Vill hem..

Grattis Taheri till körtkortet!!!

En slapp dag i dag, typ inte gjort något på skolan, sett lite film och haft mittseminarium på projektarbetet. just nu väntar jag på att Idrotten ska börja så att jag kan fara hem nån gång.. är less och vill ha helg.. shoppade en massa kläder i går, så nu känner jag mig lycklig. 5 nya tröjer och ett par jeans :)
Trodde att det skulle bli krogen i morgon, men ingen verkar ska fara. tänker inte gå ut själv iaf. hade verkligen sett fram emot att gå ut, var skit taggad, men men..

Nu ska jag dö ett tag och försöka tagga till idrotten. fyfan.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Taheri

Tack!! :D

2008-12-11 @ 17:28:58
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0