händelselös dag som vanligt

Hämtade mina saker hos markus i går.. oj oj oj!! vet inte riktigt om det var ett hej då för alltid eller vad det var.. hela jag hyperventilerade typ, helt sjukt..

I går var jag iaf på körskolan och fixade lite saker.. blev uppringd i dag och vi kom överens om att jag ska köra redan i morgon, är fett nervös..kl 7 i morgon får alla hålla tummarna för mig haha!
jag är tveksam till att det någonsin kommer bli en förare av mig.

var hemma sjuk i dag, var stendöd i morse och bestämde mig för att ta en dag ledigt haha.. vaknade kl 11, så det blev ju inte så mkt sovmorgon faktiskt.

har inte så mkt mer att tillägga om dagen som varit faktiskt, har bara varit hemma och här händer det inte så mkt..


ja tjoflöjt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0