Skit Väder...

vaknade i morse och blev dirket deprimerad.. världens snökaos, höll näst intill på att blåsa bort på vägen till bussen.. kom till skolan och sov mig igenom de två första lektionerna. sen kom jag till lektion nr 3 social omsorg, där alla trodde att vi skulle ha läxförhör om cannabis men icke istället slapp vi lektionen helt. skönt tänkte jag i ungefär 4 sekunder, tills jag insåg att jag hade körlektion 14.45. jag och ailin fördrev tiden i kaféterian, det gick oerhört långsamt. men dagens samtalsämne var iaf bråket på skolan, herregud stolar flög hit och dit. alla skrek åt varandra på språk jag varken förstår eller hört talas om.. polisen kom dit två gånger hehe.. ännu en helt vanlig dag på östra Gymnasiet!

Kom till slut till körskolan, då bestämde jag och ailin oss för att vi skulle åka med varandra under lektionen, he gick ba fint.. rätt kul faktiskt vi fick motorstopp på exakt samma ställe..

Kanske ska till Norge i sommar och jobba häcken av mig och förhoppningsvis bli rik.. får se om jag lyckas ro i land min idé.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag följer med dig!!!

2008-01-24 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0