smile like you mean it

Lördagskvällen var bra, var hos Linnea och spelade ombytta roller, sjukt vad johannes kunde mycket tjej saker haha.. sen hyrde vi en film som var helt jävla värdelös,höll fan på att somna. inte värt att nämna något nam

Kvällen har jag tillbringat på mammas jobb, händelselöst som vanligt, tills plötsligt mit Ex Per kliver in genom dörren, Herregud!
har inte träffat människan sen Fysikgränd förra året och då blev vi ovänner och gick åt varsitt håll.
hela jag hyperventilerade typ av nervositet och jag var ketchup röd i ansiktet haha.. men det gick bra!!

Var nyss inne på Apberget och såg bilder på markus som jag helst hade kunnat slippa, kommer ligga vaken hela natten och tänka på det.. great!! Saknar honom otroligt mycket.. försöker förtänga allt och inte känna efter så mycket. det går rätt bra faktiskt. jag håller mig sysselsatt.. Han var så fin..Åh bleeee.

You're the sun when I'm feeling rain
You're the needle when I don't need pain

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0