barnvakt igen.

idag ær det min och ailins lediga dag, vi ska snart på stan om vi hinner, ska vara barnvakt igen.. samma visa varje kvæll.. vill faktiskt ha en dag dær jag kan gøra exakt vad jag vill, dær vi kan fara ut och roa oss.. men icket. jobbar nu 8 dagar i streck, ær inte lediga føræn næsta helg..jaja jag hoppas att vi får pengar før att vara barnvakt som hon sa.. men jag kænner mig tveksam.. jaja har inte så mkt att berætta.. det går ut på att jobba och sitta barnvakt.. ær jævligt negativ i dag, før jag vill bara vara ledig en endaste dag.. vill hem till sverige.. Isabelle i'm goin crazy without you!!!!!


fyfan før norge just nu.. aldrig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0