Lediiiiiig!

i dag ær jag ledig, jobbade i går ledig i dag, såå skønt.. men då jobbar jag alla andra dagar den hær veckan + helgen.

i søndags var vi ute med båten och fiskade, vi fick en massa fisk som jag inte kan namnet på och och 2 st torskar en stooor en typ 3kg :P aja det var kul men jævligt kallt och blåsigt, dessutom høll min blåsa på att spricka..

jag har faktiskt inte så mycket att berætta. jag jobbar bara.. længtar hem till min familj oerhørt mycket.. særskillt nær vi bor hos ailins pappa, alla ær som en stor lycklig familj och jag en en outsider, en inneboende.
vædret ær inte så underbart just nu heller, det  regnar och ær ganska kallt. var tog solen vægen?


borta bra men hemma bæst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0