Utkast: Har just ...

Har just ætit en vældigt god middag, efterlængtat! slutade jobba kl 13.30 idag, direkt efter jobbet gick vi och solade, blev nog inge brunare..  kom hem, och somnade direkt.. sitter nu framfør tv.n i kællaren och førsøker bli av med paltkoman.

vi ska snart på på Statoil och hyra film, sen på Rema och køpa grædde och rømme, vi ska æta våfflor i kvæll :) kanske brownies också, det blir helg i førvæg eftersom att vi jobbar hela helgen..

jag funderar på att inte åka hem den 10 aug, det finns troligast mer jobb, så jag funderar på att stanna några extra dagar trots min hemlængtan redan nu, men pengarna lockar, 1000 kr om dagen næstan. tænkte att nær jag ændå ær hær, så kan jag ju passa på.. sen kommer jag hem, och så børjar skolan, haha. vilket jævla sommarlov alltså!

I førrgår pratade jag med min ælskade væn isabelle, blev så sentimental, jag græt som en bæbis. fyfan vilken dålig dag det var, ville bara hem till alla. men efter samtalet med henne kændes det bættre, hon tror på mig vettni!
næ jag tænker inte banga, jag tænker slutføra den hær resan.. på måndag kommer troligast Ailins pojkvæn hit och bor med oss, blir trevligt med lite omvæxling. deras hund och katt kommer också hit, då blir det huset fullt, vi ær 7 personer +1 med tobbe och så blir det 3 hundar och 3 katter haha...

næ jag har inget vettigt att skriva faktiskt.. vi hørs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0