vilken jævla værme!!

måndagar är alltid dryga, klev upp klockan 6 när klockan ringde i morse, åt frukost och traskade sendan i väg till jobbet, jag gick i T-shirt och det var hett, ändå var klockan bara 07.00.. galet..

kom till jobbet, gick upp på övervåningen för att städa, tyckte att det såg lite väl rent ut hmm?


gick sendan ner till köket och började med frukosten, klockan 9 väntade jag fortfarande på att Anette skulle komma och hjälpa mig, fick sedan veta att jag skulle jobba själv hela dagen, städade 16 rum i 30 graders hetta, höll på att avlida. Stressat som en idiot hela dagen på jobbet. innan jag gick hem så kollade jag mitt schema inne på vaktrommet och upptäckte att jag egentligen skulle börja 8 på morgonen, så alltså övervåningen var lite väl ren eftersom att någon redan vart där och städat innan mig.. gjorde en halvtimmes jobb i onödan haha.. surt.

promenerade sedan i jeans och T-shirt hem, fy helvette så varmt det var, så fort jag kom in genom dörren, så gick jag raka vägen till duschen, ljuvligt!!

somnade på soffan vid 5, guuuud såå sköönt det var.
nu sitter jag och fördriver tid här på bloggen, därför allt prat om ingenting..

räknar nu ned dagarna till min hemgång, inte länge kvar nu, slutar jobba på kvällen den 10e och tar bussen från mo i rana 06.35 tror jag, den 11e. Home sweet home!

I can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0