regningt och grått..

jobbade min førsta dag i dag, gick hyfsat bra, det var ganska kul också.
Ailin håller på med middagen, sen så ska vi ta det lugnt hela kvællen.. jag børjar kl 8 i morgon, och ailin jobbar kvæll..
som det ser ut nu på schemat så har jag en del ledighet ændå, men jag hoppas att det blir mer jobb och mindre ledigt..
det har inte hænt så mkt under min korta tid hær.. igår var vi en kort stund på jalles båt, det ær ailins pappa.. såg GALET myket sjøstjærnor, det finns typ inte ens i sverige.. nu væntar jag bara på valsfari haha och førhoppningsvis se några kråkkebollar och kanske en eller annan manet..ingen hemlængtan æen iaf..

næ detta blir bara ett tråkigt inlægg har ju inget att skriva om...

vi hørs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0