say what?

herregud vilken odugling jag ær.. jag fattar ju knappt vad någon sæger, eller jo..
en gubbe idag bad att få mjølk till frukosten, jag trodde han ville ha mjølk i teet, eftersom jag just serverat honom te, men icket han skulle ha mjølk i glaset. bra nicole bra, fick så klart hælla ut det och børja om, sen bad han om att få socker i teet och jag lade som tur var sockerbitarna på sidan, før han skulle tydligen ha ngt special socker, kunde fan dødat gubben hahahah.. næe så illa var det ikket  som tur ær.. fick dessutom jobba øver en halvtimme, jævla disk. kom nyss hem, men ingen ær hær.. ganska skønt att  vara sjælv en stund eftersom att det alltid ær en massa folk hær. detta er min førsta lediga stund sen jag kom hit næstan.. efter jobbet och alla lediga stunder har jag passat nathaniel.. så det kænns skønt att ta det lugnt..det enda jag længtar hem till ær ett språk jag førstår helt haha.. inte lætt, kænnermig som en idiot varje gång jag sæger - va? det tar sig nog med tiden.. næ nu kallar tv:n

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0