snart helg, thank god!

jaha 4e dagen.. vet inte vad jag ska sæga riktigt.. pratar mer och mer norska, lite komiskt faktiskt, mamma ringde i dag och jag pratade omedvetet lite norska med henne haha.. jag gør det hemma hos janita också fast alla pratar svenska.. hittade faktiskt en svenska tv kanal på jobbet, svenskar e riktigt dåliga skådisar.

i morgon jobbar jag bara till halv 2 skønt +  att jag jobbar med Ailin hela dagen :)
sen så ær planen att vi ska gå på stan efter jobbet och hærja, sen blir det utgång.. så skønt, på typ ica eller bunnpris går det att køpa smirnoff ice :P sen så blir det nok kanske att gå på "systemet" och køpa en 7a och dela på.. kommer bli roligt. janita, nathaniel och tor-magnus åker till sverige i morgon så det ær bara jag och ailin hela helgen.. kommer bli rætt skønt, jag slipper vara barnvakt iaf.

kommer nok hem till svrige øver en helg, men det blir lite længre fram.. då hinner jag træffa alla, mamma och isabelle kænns viktigast haha..

jaja jag återkommer efter fredags kvællen, då kanske jag har något spænnande att berætta!!



Sandnessjøen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åsså jag dårå! :-)

2008-06-26 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0