LOV!

Lovet har varit bra,har hängt med Isabelle och per mest :) vi har väl inte direkt gjort då mkt, jag och isabelle var och tog en fika på waynes för några dagar sen, det var nice...
Just nu sitter vi och spelar Guitar Hero, FETT KUL! Fast jag är AS dålig, men det tar sig, vi har även spelat nintendo wii, b.la boxning och bowling. isabelle viftade som en idiot hahah.

På Torsdag ska jág på stan med per, jag måste köpa nya byxor, fan min mutta är synlig, hålen är sjukt stora.
önskade att jag var gjord av pengar, vill även klippa mig,köpa en ny väska och har spanat in en tröja på nicole som hag är nådigt sugen på..


Pratade med papps i dag och jag ska till sthlm över valborg, jävligt skönt att komma bort härifrån en stund och bara hänga med pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0