Är så less....

skola,skola, skola och återigen skola.. det är allt jag har gjort i hela mitt liv, jag har ägnat  13 år åt att gå i skola, fyfan!  men snart är det sommarlov, mitt sista riktiga sommarlov, sen ska jag jobba tills jag är 65 och ska gå i pension eller så kan jag ju välja att gå ytterligare några år i skola. känns så fruktansvärt meningslöst. för när jag väl går i pension, så måste jag då ha sparat pengar för att ens kunna leva, sen hamnar jag på ett medelmåttigt ålderdomshem eller liknande, vad är det att se fram emot? nää jag känner bara att framtiden är totalt meningslös.

många säger att jag är en väldigt negativ människa, men jag ser mig själv mer som en realist!



Ja, till lite gladare saker, 3 helger framöver kommer det finnas saker att göra, i helgen är det kulturnatta,ska hänga med mina classmates och Isabelle såklart. En anledning för alla Umeås ungdomar att supa skallen av sig, toppen!
+ på söndag äre sävar marknad, en tradition som är ett måste.

helgen därpå är det bärnnbolls Yran, skit kul..
samma kväll, fullt ös medvetslös + några brinnande bilar och soffor på välkända Fysikgränd.. kommer bli jäkligt roligt!

och helgen efter det, tror jag iaf.. så är det första sommar Droskan.. ALLA kommer vara där :)

men mellan alla dessa helger, är den MASSVIS med skolarbete som gäller, Fisktastiskt!

Är oerhört less på skolan i dag, ska hålla ett tal på svenskan nästa vecka, vill bara SLIPPA.
Har Sjukt ont i huvet, en ljuvlig migrän är på ingående.. toppen.
och jag får inte vara borta en ända dag från skolan fram till sommarlovet.
visst det känns helt okej att vara i skolan trots migrän, men inte om man går i min klass.. den är så förbannad skrikigt. sen så måste jag sitta och lyssna på lotta i 2 timmar.. ÅHHHH!
 vill bara hem och sova bort det som återstår av den här dagen.

Nu är det knappt en månad kvar tills jag drar till Norge, Woho!


Nää, nu ska jag ta ut mina aggressioner eller hur det nu stavas på stackars Ailin och Emma K.

herrå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0