GAAAHH...

Sitter i sävar nu och borde egentligen plugga, men datorn lockar mer.
har inte gjort något speciellt alls den här veckan, typ varit med Taheri och gått skola..
vädret har inte heller varit på topp, vi fick en kort smak av sommaren men den försvann lika fort. det är jäkligt kallt.
Har redovisning i morgon och jag kan absolut ingenting, illa väldigt illa.
nää jag förstår inte ens varför jag skriver i min blogg, det händer ändå inget spännande, har tappat läsare dessutom, men mitt liv är ointessant för tillfället. jag hade då inte velat läsa en människas blogg om det aldrig hände något intressant.. jaja här sitter jag och babblar på om inget som vanligt.
ska ägna en stund åt min kommande redovisning som kommer att gå käpp rätt åt helvete.


Aa tjarå!



Kommentarer
Postat av: elin

Jag läser din blogg ständigt! Man måste ju hålla koll på ens vänners liv :)

2008-05-15 @ 12:19:31
URL: http://kvastskaft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0