Sommaren är på G!

fan nu är det inte länge kvar.. en månad, shit! Norge here i come..

Skulle tvätta kläder i dag, 6 maskiner haha.. den ena maskinen läker vatten, huh?
sen så slutade torktumlaren att fungera, så jag har blöt tvätt upphängd över hela lägenheten haha.
I morgon har jag sovmorgon till  09.30, sweet.
sen så har jag körlektion kl halv 4.. kändes väldigt jobbigt, är inte alls sugen.


väntar på att per ska komma hem nu, han har fotbollsträning.
ska se på AVP 2, sen sova..

just det, min bästaste vän isabelle har varit här i dag, det var inte allt för socialt, hon spelade guitar hero, och jag sprang fram och tillbaka till tvättstugan som en tok, haha.. men hennes sällskap uppskattas alltid :)


herrråååå!

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh vilken fin blogg du har, (: kolla gärna in min också och lämna en komentar

2008-05-05 @ 22:12:39
URL: http://ewelie.blogg.se
Postat av: Isabelle

ha ha ha ha
jag hjärta guitar hero. det var roligare innan jag började lira. mer socialt nästa gång

2008-05-05 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0