Underbara Umeå.

äntligen hemma igen.. inte för att jag direkt haft någon hemlängtan, men det känns ändå skönt att vara tillbaka..
kommer såklart sakna pappa, det är alldeles för sällan vi ses.

Satt iaf bredvid en jobbig kille på flyget.. han satt aldrig stilla, äh jag blev bara less helt enkelt.
nu är jag hemma i lägenheten igen, det är alltid folk här haha, anton och westeman sitter och spelar guitar hero.
ska till mamma och käka middag i dag, träffar henne väldigt sällan nu också haha.

aa jag skrev mest det här inlägget i brist på annat att göra.. allt är välstädat här, så jag känner mig lite rastlös.
per är allt för duktig :P


Aja, men det här sög, återkommer med något bättre i morgon..

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0