Give into me

första dagen i skolan var en ren pina. Även fast vi slutade 12.20.. är så less redan.
åkte med Ante hem från stan, blev stoppade av polisen, haha. så mycket spänning har jag inte haft på länge.
Nyss varit på Ica och köpr hårfärg, så imorgon ska det färgas.
Och på Onsdag är det THE BIG DAY! nä men jag fyller iaf år, 19 känns inte särskillt spännande.
Jag och några kompisar ska gå och fika efter skolan för att "fira" mig, det blir mysigt.. Bara en person som saknas!!

Jag konstaterade i dag att det bara är ungefär 7 veckor kvar till jullov.. jag längtar redan som en tok, är så förbannat less på skolan. usch!



i wish that i could walk
i wish that i could walk
you home

All the lights are coming on now
How i wish that it would snow now
i dont feel like going home now
i wish that i could stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0