godmorgon?

kunde inte sova så jag bestämde mig för att sätta mig framför datorn med en kopp kaffe och plugga lite.. har nämligen prov  senare i dag, och jag är som vanligt ute i sista minuten med allt. så jag ska sätta i gång nu.. kapitlet handlar om smärta, allt från olika sorters smärta till symtom och medicinering. kände mig inte så värst sugen på det nu. klockan är trots allt bara 20 i 4. till min stora förvåning och lycka så är det iaf inte snöstorm längre. känns sååå skönt.. även fast jag gillar snö så tycker jag inte om att bli bortblåst från vägen och ha 5 kg snö i  ansiktet. är föresten hos Thomas just nu, och han kan inte heller sova, han börjar dessutom jobba halv 6 typ haha.
Jag lyssnar på coldplay :)

Nä sitter bara och skriver här för att jag inte orkar ta i tu med pluggandet.
Önska mig lycka till..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

ååh jag saknar att bli bortblåst från vägen och ha 5 kg snö i ansiktet

ha ha



blogga mera nicole! för fa-an. puss älsklingpälskling

2008-11-26 @ 16:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0