It's all over

Nu är helgen slut och därmed lovet.. känns oerhört drygt att börja skolan i morgon, jag vill inte!!
Men lovet har varit bra.. Har umgåtts med vänner nästan varje dag. Var på x3m med Möller i fredags och vi hade riktigt trevligt faktiskt. spenderade natten hos en gammal kompis som jag inte träffat på väldigt länge.
I lördags så var jag hos Thomas på dagen, vi beställde kina mat till middag, riktigt gott var det.. mmm!!!
Jag fick den jävlen att köpa en kattunge hahah.. kommer bli mysigt.

Lördag kväll var jag hos Ailin på Ersboda, vi drack drinkar och spelade kort.. jätte trevligt.
Så jag är supernöjd över mitt lov..

Tur att det inte är så länge kvar till Jullovet, Jag längtar redan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0