Twilight

sjukt länge sen jag uppdaterade men nu ska jag ge det ett försök.

Det har inte hänt så mkt senaste veckorna, men jag har varit på bio och sett Saw 5, umgåtts en del med vännerna osv.
i går var jag med Luther på stan och shoppade..en ny schal, byxor och en tröja.. det gjorde mig lycklig!
sen käkade vi middag på nattöppet, sjukt god buffée!!!! i kväll ska vi på bio och se Twilight, världspremiär i kväll vettni.
sen så är resten av helgen oplanerad..
Nästa helg ska jag ut med Hanna och Ailin iaf.

Sjukt mkt gamla vänner har dykt upp i mitt liv senaste månaderna.. riktigt roligt.
och förhoppningsvis blir utlandsresan bokad snart så att jag har något att se fram emot..
2 veckor i värmen, here i come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0