Bitter/Sweet

hohoho...
Har inte orkat vara så aktiv i mitt bloggande senaste dagarna, eftersom att jag bott hemma hos en kompis.
men det har hänt lite saker faktiskt.

Var ut med tjejerna i klassen i fredags det var trevligt :) träffade en person jag absolut inte hade förväntat mig att träffa.
Sjukt roligt! pratade lite gamla minnen osv..

Isabelle du kommer aldrig fatta vem det är, OMG! vi har dessutom smsat en hel del senaste dagarna..
ska till och med umgås till veckan. roligt roligt :)

Hm mitt lyckopiller är inte riktigt ett lyckopiller längre. vet inte vad som hände?!
Känns otroligt tråkigt. saknar honom mycket.

jaa har även spendrat Två nätter hos per på haga :) det har varit trevligt. sett en hel del Family guy.

Var hos sara Strandgren i går och babblade på till klockan var över 11. Mys!

På Fredag kommer några girls hit och vi ska grilla korv ute och mysa en jävla massa.. ser verkligen fram emot det.


Ja personer kommer och går i ens liv har jag märkt.
när en försvann, dök en annan upp.. allt jämnar väl ut sig.
Men saknaden är stor. Hade verkligen fastnat för den här personen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0