Hah..

Just fördrivit lite tid med att läsa lite andra bloggar på blogg.se, jadu vet inte hur jag ska säga det här utan att låta elak, MEN VA FAN?! okej min blogg kanske inte är den mest intressanta och lästa, men herregud. min personliga åsik lyder iaf så här : jag förstår inte varför man bloggar enbart om mode? eller att man orkar blogga om dagens outfit? visst mode visar kanske ens personlighet osv osv, och det finns säkert dom som tycker att det är intressant att läsa, men jag är inte en av dem. tycker att det känns så oehört ytligt och opersoligt.
egentligen inget illa ment till alla som bloggar om dessa saker. Men när jag läser om en annan person så är jag ute efter att förstå hur den människan fungerar, vad den tänker och funderar på osv. inte vad dom hade på sig i förrgår..
 yeye alla är vi intresserade av olika saker. En sak är säker vi lever i en materialistisk värld. Vad hände med att uppskatta annat av värde? Nån dag nästa vecka ska jag klä mig så slitet jag bara kan, bara för att inte vara som alla andra. I protest helt enkelt! haha känner mig lite på krigsstigen i kväll.

Kan detta snälla gå i uppfyllelse?

Isabelle kom hem!
Snälla kan helgen komma!
Kan du bli min?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0