If I could turn around I would tonight

Hah, jag var precis på väg att ta bussen till skolan, när Nathalie skrev att Sven var sjuk och att vi inte hade några lektioner i dag. vilken tur att jag inte hann åka. jag har faktiskt idrott kl 3 i dag, som jag ska fara på.. måste vara lite duktig så att jag får ett G iaf. Jag känner mig otroligt mysig i dag. jag köpte 2 nya koftor på stan i går, stickade. jag längtar nästan efter att gå ut i min nya stickade kofta, för det är så härligt väder i dag. soligt och fint men ändå 0 gradigt. mitt favorit väder!

Åh Isabelle jag önskar att du var hemma nu så att du kunde njuta av den sena hösten med mig, som alltid.




If you love me won't you let me know?

 so If you love me why'd you let me go?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

bästa älskling,

jag önskar det också.

du, jag, wayne's, latte (eller grönt te), kladdkaka och skitsnack!

saknar dig

2008-10-23 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0