Lördag?

Ja första dagen på lovet. och jag har inga planer alls haha. låg i sängen till halv 4 typ, riktigt skönt. Kanske ska va med Ante ikväll men jag vet inte. isf blir nog att se en film som vanligt :P

Jag ska åka latbil med per någon dag, haha det kommer bli roligt.
Och på Torsdag ska jag till Farmor och Farfar och äta mat.. Resten av lovet är oplanerat.
Hade jag haft Isabelle hemma eller en pojkvän så hade min vardag varit lite roligare och kanske möjligtvis lite mer fullbokad. men sånt är livet!
Jag får helt enkelt leva det super spännande singellivet, som jag verkligen inte är förtjust i. tycker att det är riktigt trist faktiskt.

Nä nu ska jag försöka göra lite planer för ikväll, det är ju lördag för fan.
ha en trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0