Lov!!!!!

Nu är det äntligen fredag och sista dagen innan lovet.. har haft eget arbete hela dagen och väntar nu på sista lektionen, vi ska se en disney film på historian, som utspelar sig under ryska revolutionen, den ända jag kan tänka mig är Anastasia? jaja det blir nog en spännande överraskning.. känns lite drygt att sitta här till halv 3, men jag har inte direkt något val..

jag vet inte riktigt vad som händer under lovet, men något hittar jag väl på, skulle jag tro.

Isabelle du har lov nästa vecka eftersom att du pluggar på distans via värmdö gymnasium, och 08,orna har alltid lovet senare än oss uppe i norrland. och vet du!!!!!! jag fyller snart år. onsdag vecka 45. yees. känns konstigt att du inte är med mig på min födelsesdag.. blee.. men snart fyller du ju 20 och då är jag med iaf.
Kom Hem SNART!

Puss..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

ha ha, fast vet du... jag tog fel. jag får också lov idag!

jag vet, känns jättetrist att missa din födelsedag, men jag får köpa nått naaaajs åt dig här i Israel. PUSS

2008-10-24 @ 13:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0