Mätt och belåten, Även ont i fingret, what a day!

Det har varit en bra dag i dag.. kom till skolan klockan 2 för att ha idrott och sen åka till sävar igen. for hem till syrran och käkade middag och spenderade några timmar där med henne och barnen.. klippte dessutom sebastian, det var spännane, han skrek och grät konstant och trodde att jag skulle klippa honom i örat, men det slutade med att jag klippte mig själv i fingret två gånger. han satt ju aldrig still! Kom hem för inte så länge sen, och funderar fan på att lägga mig och sova. är ruskigt trött  idag.. bara en dag kvar sen så är det lov, tack gode gud.. det är välbehövligt just nu. är så skol less!!



Bye Suckers

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vaa? får ni lov imorgon?

jag får nästa vecka. ble

2008-10-23 @ 23:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0