Bitter och grinig var namnet.

Ja precis som jag hade väntat mig, mitt sällskap sket sig, det var ändå lite roligt för 10 minuter innan jag fick sms om att vi inte kunde hänga idag, så sa jag till Madde och Taheri, med min tur så kommer det garanterat inte bli av.
jaa livet är bra lustigt.. Men det blev ju iaf rätt bra väder. alltid nånting.
Var på skolan 2 timmar i dag och gjorde nada. for dit i önödan. drog på stan en kort stund efter skolan, köpte ett par nya skor och en tavla. det var ungefär min dag i detalj.. jävligt intressant!
Kan inte hjälpa att känna mig lite bitter och grinig för att jag blev dissad i dag, men life goes on.

Ända sen jaa efter middagen har jag kollat på New Amsterdam, otroligt bra serie enligt mig, men det lades ned efter bara 8 avsnitt. riktigt tråkigt. så jag har ungefär 2 avsnitt kvar tror jag, sen så ska jag nog försöka sova.
Har prov i morgon som jag ärligt talat inte har pluggat ett skit till..fattar nada, medicinsk terminologi.. en massa grekiska prefix och suffix vad det nu innebär? Sen så blir det troligast utgång på nån tråkig krog.. bara dåliga 18 ställen i umeå.
jaa detblir samma som alla andra helger, full på fredag, bakis på lördag.. deprimerad på söndag för att man vet att det är hela 5 dagar i skolan till innan helgen kommer igen, ja ni alla förstår säkert.

huf huf. Nä jag är alldeles för grinig för att sitta vid datorn. hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0