Circles

Skola och fritid är två skilda saker. i helvette heller. man måste ju plugga lika mkt på fritiden!


Nu har kvällen kommit och min dag har varit händelselös.. suttit framför datorn och tittat på tv. men det är rätt skönt i bland. Men jag känner ändå att jag vill ha ut så mycket som möjligt av varje dag. jag vill hitta på en massa roliga saker, fast jag vet inte vad?!  Hösten gör mig så sprallig och glad. vill bara gå omkring bland alla löv och fjanta runt. men det finns tydligen viktigare saker, som skola. Jag känner för att göra något riktigt roligt i morgon. umgås med någon jag verkligen trivs med, och vara ute! ute ska jag vara, helt klart. för snart har alla löv fallit och det blir mörkt och dystert. det gillar jag inte. jag fyller år i den mest deprimerande månaden helt klart.. november har varken varma soliga dagar, fina löv och skön kyla, eller snö och jul. såå den månaden är bara överflödig. fast det hände ju något bra i november, därikring 1989. jag föddes så klart! 

Ännu en kväll sitter jag och lyssnar på Coldplay, jag gillar verkligen deras musik.
jag gillar att dom har med piano i väldigt många låtar. jag tycker att piano är otroligt vackert. kan ge mig rysningar ojoj.. gittar är också fint men inte på samma sätt.

nu sitter jag bara och skriver en massa strunt i brist på annat att göra.. vill så gärna prata med dig, men jag kan inte, det går inte.. det är mkt som håller mig tillbaka, jag vill att du ska vilja prata med mig. du får ringa mig!

jag funderar för 78 gången i kväll på att plugga, men jag vill inte, lagar är dödstrist. jag fattar inte, dom står ju skrivna så konstigt?!  och varför ska jag kunna dom? nää, viktigare saker borde dom lära ut i skolan. sånt som jag verkligen kommer ha nytta av i framtiden. åh ble ble ble..

Ska nu försöka plugga men kan inte lova att det kommer gå vidare bra.
Jävla skola!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0