Söndag, VARFÖR?

Jag verkligen hatar söndagar, det finns aldrig något att göra och man vet att man har en ny dryg vecka framför sig.
Jag måste spendera denna lyckans dag med att läsa nån skit bok "Candide" jävla svenska B. den är svår att förstå och dom hoppar konstant i den, så jag förstår aldrig vd som händer eller vilka dom nya karaktärerna är. men det är ganska brutal har jag märkt, dom pratar om uppsprättade bukar,hjärnsubstans och inälvor.vi måste läsa den för att vi håller på med epoken upplysningen och i upplysningen är det ju snack om en jäkla massa filosofer ex, rousseau, Montesquieu, och såklart Voltaire som då har skrivit boken..  tycker husom att det är bortkastad tid. 
 
På måndag kväll är vi några som ska dra till Emmas stuga i Sillviken och bara chilla och ha det mys.. ser fram emot det.
På tisdag ska jag och Taheri på stan, jag ska Shoppa! och så tänkte jag bjuda henne på fika som tack för att hon står ut med mig, jag är inte rolig att shoppa med alltså, allt går i 140 och jag yrar omkring som en annan galen, jag är negativ och tjurig och inget är bra.

yeye Candide kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0