Title and Registration

Oj vad den här veckan har gått fort, otroligt fort. I måndags Drog vi några girls till Möllers stuga i mittifjärden, vi lagade mat, drack folk, sjöng singstar och pratade en massa dynga. hur mysigt som helst! vi spenderade iaf natten där, ingen som pallade att vara med på friluftsdagen i tisdags. Efter stug vistelsen drog jag till Thomas för att käka och bara ta det lugnt, vi har roligt som alltid, jag blev kvar där över natten iaf, och gick otroligt långt för att ta mig till skolan i onsdags morse, från Ica Hedlunda till Östra Gymnasiet haha.. det tog typ 35 min, men det kändes som 2 timmar. Efter skolan gick jag och ailin på stan, jag köpte en tröja, ett par vantar och en vinterjacka.

I Dag kom jag till skolan vid 11 någon gång, vi hade inga lektioner iaf, mötte upp Taheri där och gick ner på stan för att Shoppa ännu mer. i dag blev det:

-  Jeans.
-  En T-shirt.
- 2 Linnen.
- 5 pack sockar.
- En kofta.
- En mössa.
- En halsduk.
- En väska.

Jag är en Shopoholic utan dess like. Shoppa gör mig lycklig.!

Imogon är det fredag, Och det blir så klart krogen :)
ska ut med tjejerna i klassen, ska bli roligt.

Resten av helgen är inte planerad än. Men jag hoppas på lite Action, eftersom att jag var hemma helt själv förra helgen, utan något att göra.. vilket jag inte alls tyckte om, jag är alldeles för sällskapssjuk.
Jag hoppas på sällskap från mitt lyckopiller, men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0