It's such a perfect day

Just because i'm hurting
doesn't mean i'm hurt



Hade en otroligt skön dag i dag, var på väldigt bra humör och solen sken ute.. jag älskar hösten, mysigaste årstiden helt klart!
Jag och Taheri Drog på Waynes och åt kladdkaka efter skolan, sen så satte vi oss i SF parken i solen och bara njöt av det härliga vädret..Underbart! Skulle vilja ha höst året om!!!

Nu sitter jag här framför Datorn och kan inte sova, ont i ryggen. blee.. och tanken på att jag måste till skolan i morgon plågar mig. min rygg vill inte alls sitta i skolans osköna stolar, fyfan!

Två personer finns i mitt huvud en kväll som denna, medans jag sitter och lyssnar på Coldplays nya skiva, en är min bästa bästa, min andra hälft, min själsfrände som är såå långt borta nu och lever livets goda utan mig. åh jag önskar att vi hade kunnat göra den resan tillsammans. Var du än flyttar i framtiden så följer jag med dig!

Den andra är lite mer komplicerad,  inte lik någon annan jag mött, gör mig på sååå bra humör jämt. och saknaden är stor, särskillt på kvällen, åh jag önskar att du var här nu, då skulle den här kvällen vara perfekt!

jaja morgondagen blir nog bra den med :) men jag vill helst sitta ute i solen med min mössa och mina vantar och mysa, titta på alla fina löv och skratta med mina vänner.. det skulle vara det ultimata!
Isabelle var håller du hus denna underbara höst? det är inte detsamma utan dig!



If you love me
won't you let me know?

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0