varifrån kom hösten?

I morse när jag skulle gå till bussen, var det 8+, hur kommer det sig? fan det är ju bara den andra september.
kallt var det iaf, men jag tycker det är rätt mysigt, köpa halsduk och vantar. MYS!
men alla denna kyla fick mig att tänka på min andra,ibland bättre hälft som ligger och glassar i solen på typ andra sidan jordklotet eller något, vet inte riktigt var på kartan det ligger..

Saknar henne iaf som en galen, det är ju nu på hösten som vi brukar gå ned på stan på lördagskvällarna och dricka te och äta kladdkaka, i motsats till alla andra som är ute och festar, så försöker vi intala oss själva att vi är mer vuxna och sofistikerade.
Det kommer bli en kallare och mer ensam höst utan henne helt klart, jag får hoppas att jag kan hitta någon annan som kan värma upp min vardag haha.. men hon kommer alltid att vara min bästa bästa!

I dag slutade vi iaf 11.40, så jag,Elin och Elin drog ner till stan i hennes supersnabba Volvo, wosh! först väntade vi typ 75 miljarder år  på swedbank, för det var typ en hel befolkning före oss i kön, sen drog vi till Max på E4an, och åt maaat, massor av maaat. gott! men man blir alltid så himla äckligt mätt av skräpmat, typ paltkoma!
Jag tog iaf 13.20 bussen hem och det är inte ofta.. men väl hemma så fanns det inte mkt att göra, soffan var det mest lockande.

Mamma och alla far troligast till fjällen i helgen, skönt tänkte jag tills jag insåg att isabelle befinner sig i ISRAEL! vem ska jag då hänga med? thomas ska på nå skit med jobbet i södra sverige, så jag blir nog ensam i lilla sävar, that sucks!!


Du är det bästa jag har ---أنا أحبك

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Du vet nicole, jag finns alltid här i sävar

om du har tråkigt någon dag ;P

2008-09-04 @ 15:53:52
URL: http://westerlundsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0