Big day tomorrow

Jobbat hårt idag, haha!! inte funnits mycket att göra på jobbet den här veckan, min arbetsdag har bestått av att spela finns i sjön och yatzy :P Thomas och Viktor hämtade upp mig kl 4 och så for vi till Great Eastern för att äta. När vi kom hem så somnade jag i sängen direkt.. vaknade sent iaf av att Taheri kom in genom dörren haha och efter en stund kom Luther, Thomas bjöd in dom.. suttit och pratat en stund. trevligt. Snart ska jag ta en Dusch och lägga mig i sängen igen för att se någon film eller serie..

Det är en stor dag i morgon.. förhoppningsvis så får jag perspektiv på saker och ting,
så att jag så smånignom kan fatta ett beslut kring denna röra.. Jag är NERVÖS och upprymd! tusen blandade känslor i mitt huvud.. jag vet varken till eller från.. skönt att det är helg. 2 dagar som jag kommer spendera med att tänka mig yr.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

lilla tossen,

längtar efter att få träffa dig imorgon ( jaaa nu antar jag att vi ska hänga, haha )

puss!



ps. vad du än bestämmer så finns jag här och stöttar dig

2009-04-24 @ 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0