kaffeeeeee

ahaa!! klockan är nu 06.18 och jag är trött som en galen. inte sovit ett dugg bra inatt, jag har ont i hela kroppen och magen lever sitt eget liv idag. suck suck suck.. anledningen till att jag är uppe med tuppen är för att jag börjar jobba kl 7 och idag känner jag mig inte det minsta motiverad. solen skiner faktiskt men det är -4 i luften brrr. Att börja jobba känns helt okej men att veta att jag inte slutar förän 4 känns otroligt jobbigt. är mest negativ nu men jag är verkligen ingen morgonmänniska.

Under rapporten nu på morgonen ska jag ta mig en stoor kopp kaffe och se om jag nånsin vaknar till idag.

mitt liv är en enda röra just nu, vet varken ut eller in

Kommentarer
Postat av: pappa

Snart är det sommar och sol!Sista rycket! kom igen :)

Puss&Kram

2009-04-22 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0