Naturkunskap blee ble bleeeeeee

sitter på Hedlunda och försöker plugga, men det finns så mycket annat spännande att göra.. har prov på 3 kapitel i morgon och jag förstår verkligen ingenting.. har hängt med på lektionerna och gjort uppgifter i boken, men fortfarande är det som något helt främmande.. Förstår inte hur jag ska lyckas få godkänt i morgon..

På fredag blir det troligast corona med Isabelle, någon kompis till hennes bror skulle spela. Jag har iaf något att se fram emot..
 morgondagen är inte en sådan sak. jävla fitt skola. Bara några månader kvar.
Thank god! om jag nu hade trott på hans existens


Önska mig lycka till, för det kommer verkligen behövas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0