Familj , Bowling, Bio & Vänner

Igår var jag med Elin,elin och ailin på bio och vi såg bröllops duellen.. filmen var helt okej faktiskt, man fick sig några skratt :) Sen åkte vi hem till Thomas och bara chillade, åt lite chips och såg film. Luther spenderade natten med mig, vi hade det bara mys :P klev upp vid 12 i dag och käkade vama mackor, det är en favorit. 13. 50 kom min papi och hämtade mig på ica, vi for hem till hans mami och papi och käka smörgåstårta och drack kaffe.. mina kära farfar har nämligen fyllt 70! klockan fem drog hela familjen folkesson, Wallmark och en Westerlundare till bowling hallen och lekte lite.. jag trodde nästan att det skulle gå OK för mig, men jag förlorade, sämst!! roligt var det iaf... drog sen vidare till min faster för att dricka ännu mer kaffe, kände mig yr och svimmfärdig ett tag. för lite mat under dagen och alldeles för mycket kaffe. Beställde strax därefter pizza Svalan på teg.. mmm kebab :P for till min farbror och hans tjej och käkade, drack lite vin och spelade vem vill bli miljonär. jag och pappa förlorade varje gång.. jävla pensionär spel!  Har nyss kommit tillbaka till lägenheten och väntar på att Sara och Isabelle ska komma, dom två är alltid trevligt sällskap.

Än så länge har det varit en riktigt bra helg, jag fick träffa min älskade pappa för första gången på 8 månader. hur bra som helst!


Gammal låt men jag blir på jäkligt bra humör av den : The Coral - dreaming of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0