Midsommar

Läänge sen jag skrev nu, Studenten var underbar jag hade så roligt. förutom morgon därpå  när jag insåg att jag är arbetslös. bleee!  I morgon är det midsommar, jag och Isabelle ska vara spontana och glada, vi har ingen aning vad vi ska göra, men det kommer lösa sig.

Vad hände med S? har han ramlat och slagit huvudet? ja jag undrar jag. så himla förändrad att jag inte förstår något?!!
får hoppas att det inte vänder för nu är det sååååå bra. Jag är LYCKLIG!


Jag hoppas på bra väder i morgon, en kall öl i solen mmm...

Kommentarer
Postat av: pappsen

skönt att höra att du mår bra! Hoppas det varar.

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK JOOOOOOOOOOBBBBBBBB!

2009-06-22 @ 11:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0