Come up and see me, make me smile

Igår drog jag och S ner på stan, vi GICK för och häpna.. jag var helt slut när vi kom tillbaka..Spenderade kvällen ensam igår eller till klockan 8, då kom thomas hem.. jag slocknade på soffan, skulle ta en kort powernap men vaknade igen 00.45 tror jag.. haha. Vi drog igång en film som var riktigt bra faktiskt. klockan halv 3 plingade det på dörren hmm, in vinglar S haha. Full! satt och chillade ett tag och klockan 4 skjutsade Thomas oss till Grubbe.
Nu har jag just kommit därifrån tog en promenad från Grubbe till Hedlunda, det är så sjukt bra väder ute!!!
Sitter och väntar på att Emma ska plocka upp mig så att vi kan få lite plugg gjort idag. kändes inte så kul på en lördag men det måste göras.

Not good at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0