nicole är fet, hon käkade en get, nanana

I går var jag och S bara hemma i lägenheten, spelade gitarr och sjöng. åt bullar också :)
Såg två filmer, eller rättare sagt så såg jag 1½ för jag somnade. Drömde en massa mardrömmar i natt, vaknade vid 4 nångång och var livrädd haha. Tur att jag inte var ensam, då hade jag nog avlidit i mörkret. känns ändå lite löjligt att jag är 19 år och mörkrädd :P  

jag vaknade för ungefär 2 timmar sen, jävla thomas! klev upp och åt frukost och nu har jag nyss duschat.. Vet att jag måste städa lägenheten men jag vill verkligen inte. vill bara ligga i sängen och se på tv hela dagen. tack gode ? så är det sportlov nu. Åker till Sthlm på tisdag och ska vara där drygt en vecka, känns skönt att åka bort ett tag. Kommer vara ensamt att sova själv för första gången på nästan 2 veckor.  Men jag får ju träffa min pappa :)


Nu ska jag slänga mig i sängen och dega och skjuta upp städningen så lääänge det går!
Tjooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0